Чи є безалкогольні напої збільшити ризик інсульту?

Опубліковано 2 грудня 2011
З рубрики охорони здоров'я , харчування | Залишити коментар

Рекламні посилання

Ви намагаєтеся схуднути, випиваючи дієтичні газовані напої? Згідно з новим дослідженням, пити дієтичні газовані напої можуть підвищити ризик розвитку інсульту. Дізнайтеся більше про можливий зв'язок між дієтичні газовані напої та інсульту.

Те, що не має живильної цінності, завантажується з цукром або штучних підсолоджувачів, а також містить кофеїн і натрію? Якщо ви здогадалися, безалкогольні напої, ви отримаєте приз. Незважаючи на розбіжності, що їх оточує, безалкогольних напоїв захопили смаку американців, і багато любителів випити соди кілька банок солодкого в день. Для зниження цукру і калорій, а деякі значення безалкогольних напоїв шанувальників перемикання на дієтичну колу замість. Але нове дослідження показує, дієтичні газовані напої шкідливі для вас ще одним способом - вони можуть збільшити ризик інсульту.

Наскільки дієтичні газовані напої і ризик інсульту

Дослідники під сумнів більше 2500 жителів Манхеттена про своє харчування і безалкогольних напоїв звички пити, в той час як контроль за такими факторами, як куріння сигарет і вправи, які можуть вплинути на ризик розвитку інсульту. Навіть після прийняття до уваги ці фактори, вони виявили, що жителі, які пили дієтичну колу щодня було на 61% вищий ризик інсульту, ніж ті, хто уникав безалкогольних напоїв.

Хоча результати цього дослідження викликають тривогу, ви не можете сказати безалкогольних напоїв збільшує ризик інсульту на основі одного дослідження, і це дослідження показує тільки асоціацію - не причина і наслідок. Деякі любителі дієтичну колу пити дієтичні газовані напої, щоб компенсувати інші погані звички харчування, які могли б грати в свій більш високий ризик інсульту. Тим не менш, пити дієтичні газовані напої залишає бажати кращого з точки зору харчування. Цікаво, що це дослідження не виявило підвищений ризик інсульту серед звичайних безалкогольних напоїв п'ють.

Наскільки Сода Дієти: The Bottom Line?

Дієтичні газовані напої не мають живильної цінності, і є багато доказів того, що ці напої не добре для вас, щоб зробити їх частиною вашої дієти. Якщо ви любите потягуючи газовані напої, купите зельтерською води і смак його плодів сік замість. Або досліджувати світ зелений, білий і трав'яних чаїв для здоров'я зміни темпу. І не забувайте про воду. Це найдешевший напій з усіх. Уявіть, що всі гроші, які ви заощадите, якщо припинити пити дієтичні безалкогольні напої і ковток води замість цього - і ви можете спати трохи більше, міцно, знаючи, що питна вода, звичайно, не збільшує ризик інсульту.

Рекламні посилання

Коментарі

Залишити коментар