Чи є харчування молюсків може збільшити рівень холестерину?
Опубліковано 16 липня 2010
З рубрики продовольча , здоров'я , хвороби серця | Залишити коментар
Якщо ваш рівень холестерину високий, вам можна порадити, щоб уникнути будь-якого виду молюсків. Це пов'язано з помилкою, що молюски містять високий рівень холестерину.
Ви можете бути в курсі, що високий рівень холестерину в крові пов'язаний із збільшенням імовірності розвитку серцевих захворювань, інсульту і інших серйозних захворювань.
Молюски є відмінним джерелом високоякісного білка і низьким вмістом жирів, насичених жирів і калорій, у той же час помірно високим вмістом холестерину. Зокрема, більшість сортів молюсків містять лише 50-150 калорій, 2-4 грами жирів, менше грама насичених жирів і менш ніж 100 мг холестерину на порцію (щодня рекомендується споживання холестерину не більше 300 мг) . За одним важливим виключенням є креветка, чиї рівні холестерину в два-п'ять разів вище, ніж у інших молюсків.
Для всіх любителів морепродуктів, важливо зазначити, що головним винуватцем в їжу для підвищення рівня холестерину в крові НЕ холестерину, а насичених жирів! Насичені жири (містяться в продуктах тваринного походження, такі як масло, сир, цільне молоко, морозиво, вершки, жирне м'ясо) сприяють більш до підвищення рівня холестерину в крові, ніж холестерину в їжі, незалежно від того чи іншого молюска. Таким чином, для тих, хто просто намагається слідувати здорової дієти і запобігти хворобі серця, в тому числі всі молюски не допускається. Однак ті, з дуже високим рівнем холестерину в крові і / або з високим ризиком серцево-судинних захворювань слід вживати дуже низьким вмістом насичених жирів і холестерину в дієті (рекомендується не більше 200 мг холестерину в день) і, можливо, слід уникати креветок на користь деяких з інші види молюсків.
Дослідження, проведене в Університеті Південної Кароліни показали, що дорослі, які їли молюсків, таких як креветки, омари, краби і на регулярній основі не мали вищий ризик серцево-судинних захворювань, ніж люди, які їли мало або жоден з цих продуктів. Ще одне невелике дослідження показало, що жоден з молюсків випробування викликали підвищений рівень холестерину в групі з вісімнадцяти осіб. Деякі з цих молюсків навіть були позитивні результати з точки зору ризику хвороби серця, підвищуючи рівень HDL (хороший холестерин). Дослідники прийшли до висновку, що вживання молюсків є безпечним для людей, які намагаються знизити рівень холестерину в крові, за винятком креветок, оскільки він має більш високі рівні природного холестерину, ніж у інших молюсків. Інше крупне дослідження, які дивилися на більш ніж 13 000 людей середнього віку і літніх людей не виявили зв'язку між серцевими нападами і їдять молюсків. Добре
Недавні дослідження показали, що більшість видів молюсків є хорошим джерелом омега-3. Зокрема, краби, устриці і мідії містять стільки ж омега-3, так як деякі жирні сорти риби. Омега-3 допомагають зменшити ризик утворення тромбів і ймовірність серцевого нападу або інсульту, зниження кров'яного тиску і холестерину, а також відіграють важливу роль у розвитку головного мозку, сітківки ока, а у чоловіків, сперматозоїди. Молюски також є хорошим джерелом заліза, цинку, міді і вітаміну B-12.
У своїх рекомендаціях Американської асоціації кардіологів радить дорослим не слід вживати більше 60-70 грамів жиру в день. Невелика кількість молюсків легко вписуються в цю межу. Тим не менш, ви не повинні постійно їсти більше, ніж рекомендований розмір порції. Якщо ваш раціон вже включає в себе велику кількість насичених жирів, то тримайтеся подалі від молюсків, як ви може перевищувати рекомендованої їжею жиру.
Харчування молюсків може бути частиною загального серце здорове харчування, але якщо ви хочете, щоб молюски, переконайтеся, що це на пару, на грилі, смажена або на самому смажені і не смажені у фритюрі. Ти сестра, бо смаження риби може забезпечити в три рази калорійність і відправити насичених жирів і рівень натрію в стратосфері (і нездоровий) рівнях.
Рекламні посиланняКоментарі
Залишити коментар














































