Nu bauturilor racoritoare creste riscul de accident vascular cerebral?

Postat pe 02 decembrie 2011
Depusă în conformitate cu Sănătate , Nutriţie | Lasă un comentariu

Link-uri sponsorizate

Esti încercarea de a pierde in greutate prin consumul de dieta sifon? Potrivit unui nou studiu, consumul de bauturi racoritoare dietetice ar putea creste riscul de accident vascular cerebral. Aflaţi mai multe despre o posibilă legătură între dieta sifon şi accident vascular cerebral.

Ce nu are nici o valoare nutritiva, este încărcat cu zahăr sau îndulcitori artificiali, şi conţine cafeină şi sodiu? Dacă aţi ghicit bauturi racoritoare, veţi obţine premiul. În ciuda controverselor care le inconjoara, băuturi nealcoolice au captat papilele gustative de americani, şi mulţi iubitori de sodă bea mai multe cutii de lucruri dulce o zi. Pentru a reduce de zahăr şi de calorii, un sens bine de bauturi racoritoare fani a comuta la dieta sifon în loc. Dar un nou studiu arata sucurile dietetice sunt rau pentru tine într-un alt mod - acestea pot creşte riscul de accident vascular cerebral.

Sifon Dieta potabilă şi de risc de accident vascular cerebral

Cercetatorii au chestionat peste 2.500 de locuitori din Manhattan, despre mâncarea lor şi de soft-bauturi obiceiurile de consum, în timp ce controlul de factori cum ar fi fumatul exercitii fizice si de tigara, care ar putea afecta riscul de accident vascular cerebral. Chiar şi după luarea în considerare aceşti factori, au descoperit ca locuitorii care au baut suc dieta de zi cu zi au avut un risc de 61% mai mare de accident vascular cerebral decat cei care au evitat băuturi nealcoolice.

În timp ce rezultatele acestui studiu sunt îngrijorătoare, nu se poate spune de băuturi răcoritoare creşte riscul de accident vascular cerebral pe baza unui singur studiu, iar acest studiu arata doar o asociatie - nu cauza si efect. Unele bautorii de suc dietetic bea sucuri dietetice pentru a compensa alte obiceiuri alimentare gresite, care ar putea juca în riscul mai mare de accident vascular cerebral. Cu toate acestea, consumul sifon dieta lasă mult de dorit din punct de vedere nutriţional. Interesant, acest studiu nu a gasit nici un risc crescut de accident vascular cerebral în rândul regulate de bauturi racoritoare consumatorii de alcool.

Consumul de sucuri: Linia de jos?

Sucurile dietetice nu au nici o valoare nutritivă, şi nu există dovezi prea mult faptul că aceste băuturi nu sunt bune pentru tine pentru a le face o parte din dieta ta. Dacă vă bucura de savurând băuturi carbogazoase, cumpara Seltzer apă şi gust cu suc de fructe în loc. Sau explora lumea de ceaiuri verzi, alb şi pe bază de plante pentru o schimbare de ritm sanatos. Şi nu uita de apa. Este cel mai scump bautura de toate. Imaginati-va toti banii veti economisi daca te opresti consumul de bauturi racoritoare si apa dietetice SIP în loc - şi puteţi dormi un pic mai solid, ştiind că de apă potabilă cu siguranţă nu va creşte riscul de accident vascular cerebral.

Link-uri sponsorizate

Comentarii

Lasă un Răspuns