Дали безалкохолни пијалоци Зголемување Мозочниот удар ризик?
Објавено на 2 Декември, 2011
Поднесе под здравство , Исхрана | Остави коментар
Дали се обидуваш да изгубат тежина со пиење исхрана газирани пијалаци? Според новото истражување, пиење исхрана газирани пијалаци може да го зголеми ризикот од мозочен удар. Дознајте повеќе за можната врска помеѓу начинот на исхрана газирани пијалаци и мозочен удар.
Што нема хранлива вредност, е преполн со шеќер или вештачки засладувачи, и содржи кофеин и натриум? Ако претпоставам безалкохолни пијалаци, ќе го добиете награда. И покрај контроверзноста која ги опкружува, мек пијалаци се заробени на сетилото за вкус на Американците, и многу сода љубовници пијат неколку конзерви од слаткото работи еден ден. Да се намали шеќер и калории, некои добро значењето мек пијалок навивачи се префрлат на исхрана сода наместо тоа. Но една нова студија покажува исхрана газирани пијалаци се лоши за вас во уште еден начин - тие може да го зголеми ризикот од мозочен удар.
Пиење Исхрана газирани пијалаци и ризикот од мозочен удар
Истражувачите сослушани во врска со 2.500 жители на Менхетн за нивната исхрана и безалкохолни пијалоци-навики за пиење, а контрола за фактори како што се вежба и цигарите кои би можеле да влијаат на нивните ризикот од мозочен удар. Дури и по преземањето на овие фактори во предвид, тие откриле дека жителите кои пијат исхрана сода дневно имале 61% поголем ризик од мозочен удар отколку оние кои избегнуваат меки пијалаци.
Иако резултатите на оваа студија е алармантна, не може да се каже мек пијалаци го зголемуваат ризикот од мозочен удар врз основа на една студија, и оваа студија покажува само едно здружение - не причина и последица. Некои исхрана сода алкохоличари пијат газирани пијалаци исхрана да се компензира за други лоши навики за јадење, што би можеле да играат во нивните поголем ризик од мозочен удар. Сепак, пиењето газирани пијалаци исхрана остава многу да се извојува од исхраната гледна точка. Интересно, оваа студија не најде зголемен ризик од мозочен удар кај редовните мек пијалок алкохоличари.
Пиење Исхрана Сода: Во крајна линија?
Исхрана газирани пијалаци немаат хранлива вредност, и има премногу докази дека овие пијалаци не се добри за вас за да ги направи дел од вашата исхрана. Ако уживате пиејќи газирани пијалаци, купи сода вода и вкус со овошен сок, наместо. Или истражуваат светот на зелена, бела и билни чаеви за здрав промена на темпото. И не заборавајте за вода. Тоа е најмалку скап пијалок на сите. Замислете сите пари ќе заштедите ако престане да пие исхрана безалкохолни пијалоци и голтка вода, наместо - и може да спие малку повеќе убедливо знаејќи дека водата за пиење сигурно нема да го зголеми ризикот од мозочен удар.
Спонзорирани линковиКоментари
Остави Одговори














































