Ar Restoranai kiaukutiniai gali padidinti savo cholesterolio kiekį?

Posted on July 16, 2010
Filed Under maisto , sveikatos , širdies ligos | Palikite komentarą

Rėmėjų nuorodos

Jei jūsų cholesterolio kiekis yra didelis, jums gali būti patarta vengti bet kokią vėžiagyvių. Tai yra todėl, kad neteisinga, kad kiaukutinių sudėtyje yra didelis cholesterolio kiekis.

Jūs galite žinoti, kad didelis cholesterolio kiekis kraujyje yra susijęs su padidėjusi tikimybė susirgti širdies ligų, insulto ir kitų sunkių susirgimų.

Kiaukutiniai Moliuskai yra puikus šaltinis aukštos kokybės baltymų ir yra mažas visų riebalų, sočiųjų riebalų ir kalorijų, o yra tik vidutiniškai aukštas cholesterolio. Tiksliau, dauguma veislių, vėžiagyvių yra tik 50-150 kalorijų, 2-4 gramų viso riebalų, mažiau nei sočiųjų riebalų ir mažiau kaip 100 mg cholesterolio kiekis vienai porcijai gramą (kasdien rekomenduojama cholesterolio kiekis yra ne daugiau kaip 300 mg) . Viena pagrindinių išimtis yra krevečių, kurių cholesterolio koncentracija yra nuo dviejų iki penkių kartų didesnė nei kitų vėžiagyvių.

Visiems jūrų maisto mėgėjams, svarbu pažymėti, kad padidinti cholesterolio kiekį kraujyje pagrindinis kaltininkas maisto, mitybos cholesterolio, o sočiųjų riebalų! Sotieji riebalai (rasta gyvūninės kilmės produktų, pavyzdžiui, sviesto, sūrio, nenugriebtas pienas, ledai, grietinėlė, ir riebalų mėsos) padeda kur kas labiau padidėti cholesterolio kiekį kraujyje, nei cholesterolio, rasti maisto, ar vėžiagyvių ar kitaip. Todėl, tiems, kurie tiesiog bando sekti sveiką mitybą ir užkirsti kelią širdies liga, įskaitant visus vėžiagyvių leidžiama. Tačiau tie, kraujyje tapti labai didelis cholesterolio kiekis ir (arba) didelės rizikos susirgti širdies ligomis turėtų valgyti labai mažai sočiųjų riebalų ir cholesterolio dietos rekomendacija yra ne daugiau kaip 200 mg cholesterolio per dieną) ir galbūt išvengti krevečių už kai kurių kitų rūšių vėžiagyvių.

Pietų Karolinai universiteto atliktas tyrimas parodė, kad suaugę žmonės, kurie valgė vėžiagyvių, kaip antai krevečių, omarų ir krabų dažnai neturėjo didesnę riziką susirgti širdies ligomis nei žmonės, kurie valgė mažai arba nė vienas iš šių maisto produktų. Dar vienas nedidelis tyrimas parodė, kad nė viena vėžiagyvių išbandyta sukelia padidėjusį cholesterolio kiekį kraujyje, aštuoniolika vyrų grupės. Kai kurie iš vėžiagyvių net turėjo teigiamą naudą širdies ligų riziką keliant DTL (gerojo cholesterolio). Tyrėjai padarė išvadą, kad valgyti kiaukutinių yra saugūs žmonėms, kurie bando sumažinti savo cholesterolio lygį, išskyrus krevečių, nes ji turi didesnę gamtinių cholesterolio lygį, nei kitų vėžiagyvių. Kitas didelis tyrimas, pažvelgė į daugiau nei 13.000 vidutinio amžiaus ir vyresnių suaugusiųjų nerado asociaciją tarp širdies priepuolių ir valgymo kiautų. Geras

Naujausi tyrimai parodė, kad dauguma rūšių vėžiagyvių yra geras omega-3 šaltinis. Visų pirma, krabai, austrės ir midijos yra daug omega-3 kaip nors aliejus turtingas žuvų. Omega-3S padėti sumažinti kraujo krešulių susidarymo ir širdies priepuolio ar insulto, sumažinti kraujo spaudimą ir cholesterolio atsitiktine riziką, ir yra svarbios smegenų, tinklainės, ir vyrams, spermos vystymuisi. Moliuskai taip pat yra geras šaltinis geležies, cinko, vario ir vitamino B-12.

Savo rekomendacijose, Amerikos širdies asociacija rekomenduoja, kad suaugusiųjų bendrojo riebalų per dieną nereikėtų suvalgyti daugiau nei 60-70 gramų. Mažas kiekis, vėžiagyvių gali lengvai tilptų į šią ribą. Tačiau, jūs turėtumėte ne nuolat valgyti daugiau nei rekomenduojamą porcijai. Jei jūsų dieta jau yra didelis kiekis sočiųjų riebalų, tada laikyti atokiai nuo vėžiagyvių, kaip tu gali viršyti rekomenduojamą su maistu suvartojamų riebalų.

Restoranai kiaukutiniai gali būti dalis bendros širdies sveiką mitybą, bet jei jūs norite turėti vėžiagyvių, įsitikinkite, kad jis yra virtos, keptos, skrudintos ar ne labiausiai šimtų ir niekada giliai kepti. Thi sis, nes kepti žuvį galima suteikti trejopą kalorijų kiekį ir siųsti sočiųjų riebalų ir natrio koncentraciją stratosferos ir nesveika) lygių.

Rėmėjų nuorodos

Komentarai

Palikite komentarą