Μήπως Αναψυκτικά Αυξήστε τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου;
Καταχωρήθηκε στις 2 του Δεκέμβρη 2011
Αρχειοθετείται κάτω Υγεία , Διατροφή | Αφήστε ένα σχόλιο
Μήπως προσπαθείτε να χάσετε βάρος με την κατανάλωση σόδες διατροφής; Σύμφωνα με νέα έρευνα, πίνοντας σόδες διατροφής θα μπορούσε να ενισχύσει τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου. Μάθετε περισσότερα σχετικά με μια πιθανή σχέση μεταξύ σόδες διατροφής και εγκεφαλικό επεισόδιο.
Τι δεν έχει καμία θρεπτική αξία, είναι φορτωμένο με ζάχαρη ή τεχνητές γλυκαντικές ουσίες, και περιέχει καφεΐνη και νατρίου; Εάν μαντέψατε αναψυκτικά, μπορείτε να πάρετε το βραβείο. Παρά τη διαμάχη που τους περιβάλλει, αναψυκτικά έχουν καταλάβει τη γεύση των Αμερικανών, και πολλοί λάτρεις σόδα πίνετε πολλά κουτιά από την γλυκιά ουσία την ημέρα. Για να μειώσετε τη ζάχαρη και θερμίδες, κάποια καλά έννοια αναψυκτικών οπαδούς να στραφούν σε δίαιτα σόδα αντί. Αλλά μια νέα μελέτη δείχνει σόδες διατροφής είναι κακό για σας σε ακόμα έναν άλλο τρόπο - που μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου.
Πίνοντας σόδες διατροφής και ο κίνδυνος εγκεφαλικού επεισοδίου
Οι ερευνητές αμφισβήτησαν πάνω από 2.500 κατοίκους του Μανχάταν για τη διατροφή τους και αναψυκτικών συνήθειες κατανάλωσης οινοπνεύματος, ενώ για τον έλεγχο παράγοντες όπως το κάπνισμα και την άσκηση των τσιγάρων που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου τους. Ακόμη και μετά τη λήψη υπόψη αυτούς τους παράγοντες, διαπίστωσαν ότι οι κάτοικοι που έπιναν σόδα διαίτης καθημερινά είχαν 61% μεγαλύτερο κίνδυνο εγκεφαλικού σχέση με εκείνους που αποφεύγεται αναψυκτικά.
Ενώ τα αποτελέσματα αυτής της μελέτης είναι ανησυχητικά, δεν μπορείτε να πείτε αναψυκτικά αυξάνουν τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου που βασίζεται σε μία μελέτη, και η παρούσα μελέτη δείχνει ότι μόνο μια ένωση - δεν αίτιο και το αιτιατό. Μερικοί πότες σόδα διαίτης πίνουν σόδες διατροφής για να καλύψουν άλλες κακές διατροφικές συνήθειες, η οποία θα μπορούσε να παίξει σε υψηλότερο κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου τους. Ακόμα, πίνοντας σόδες διατροφής αφήνει πολλά που πρέπει να γίνουν από μια θρεπτική σκοπιά. Είναι ενδιαφέρον, αυτή η μελέτη δεν βρήκε αυξημένο κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου μεταξύ των τακτικών αναψυκτικών πότες.
Πίνοντας σόδα διαίτης: Η κατώτατη γραμμή;
Δίαιτα σόδες δεν έχουν καμία θρεπτική αξία, και είναι πάρα πολλά αποδεικτικά στοιχεία ότι αυτά τα ποτά δεν είναι καλό για σας να γίνουν μέρος της διατροφής σας. Αν σας αρέσει να πίνετε ανθρακούχα αναψυκτικά, νερό Seltzer αγοράσει και γεύση με χυμό φρούτων αντί. Ή να εξερευνήσετε τον κόσμο του πράσινου, λευκού και αφεψήματα για μια υγιή αλλαγή του ρυθμού. Και μην ξεχνάτε για το νερό. Είναι το λιγότερο δαπανηρό απ 'όλα ποτό. Φανταστείτε όλα τα χρήματα που θα εξοικονομήσετε, αν σταματήσουν να πίνουν αναψυκτικά διαίτης και να πιείτε νερό αντί - και μπορείτε να κοιμηθείτε λίγο πιο ήσυχοι γνωρίζοντας ότι το πόσιμο νερό σίγουρα δεν θα αυξήσει τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου.
Σύνδεσμοι διαφημιζόμενωνΣχόλια
Αφήστε μια απάντηση














































