Μήπως τρώγοντας όστρακα να αυξήσετε το επίπεδο της χοληστερόλης σας;
Καταχωρήθηκε στις 16 Ιουλίου του 2010
Filed Σύμφωνα με Τρόφιμα , Υγεία , Καρδιοπάθεια | Αφήστε ένα σχόλιο
Αν τα επίπεδα χοληστερόλης σας είναι υψηλό, μπορεί να συμβουλεύονται να αποφεύγουν κάθε είδους οστρακοειδή. Αυτό οφείλεται στην εσφαλμένη αντίληψη ότι τα οστρακοειδή περιέχουν υψηλή χοληστερόλη.
Ίσως γνωρίζετε ότι ένα υψηλό επίπεδο χοληστερόλης στο αίμα σχετίζεται με αυξημένη πιθανότητα ανάπτυξης καρδιακής νόσου, εγκεφαλικού επεισοδίου και άλλων σοβαρών παθήσεων.
Οστρακοειδή είναι μια μεγάλη πηγή πρωτεϊνών υψηλής ποιότητας και έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε ολικό λίπος, κορεσμένο λίπος και θερμίδες, ενώ είναι μόνο μετρίως υψηλή περιεκτικότητα σε χοληστερόλη. Πιο συγκεκριμένα, οι περισσότερες ποικιλίες των οστρακοειδών περιέχουν μόνο 50 έως 150 θερμίδες, 2-4 γραμμάρια ολικό λίπος, λιγότερο από ένα γραμμάριο κορεσμένου λίπους και λιγότερο από 100 mg χοληστερίνης ανά μερίδα (η συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη χοληστερόλης δεν είναι τίποτα περισσότερο από 300mg) . Η μόνη μεγάλη εξαίρεση είναι η γαρίδα, των οποίων τα επίπεδα της χοληστερόλης είναι δύο έως πέντε φορές υψηλότερη από ό, τι άλλα οστρακοειδή.
Για όλους τους λάτρεις των θαλασσινών, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι ο σημαντικότερος ένοχος στα τρόφιμα για την αύξηση της χοληστερόλης στο αίμα δεν είναι διαιτητική χοληστερόλη, αλλά μάλλον κορεσμένα λίπη! Τα κορεσμένα λίπη (που βρίσκονται στα ζωικά προϊόντα όπως το βούτυρο, το τυρί, το πλήρες γάλα, παγωτό, κρέμα, και τα λιπαρά κρέατα) συμβάλλει πολύ περισσότερο στην αύξηση των επιπέδων χοληστερόλης στο αίμα από ό, τι η χοληστερόλη που βρίσκονται στα τρόφιμα, είτε τα οστρακοειδή ή με άλλο τρόπο. Ως εκ τούτου, για εκείνους ακριβώς που προσπαθούν να ακολουθήσουν μια υγιεινή διατροφή και πρόληψη των καρδιακών παθήσεων, συμπεριλαμβανομένων όλων των οστρακοειδών επιτρέπεται. Ωστόσο, τα άτομα με πολύ υψηλά επίπεδα χοληστερόλης στο αίμα και / ή υψηλό κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου θα πρέπει να φάει ένα πολύ χαμηλά κορεσμένα λίπη και χοληστερόλη δίαιτα (σύσταση δεν είναι τίποτα περισσότερο από 200 mg χοληστερόλης ημερησίως) και θα πρέπει να αποφεύγουν ίσως γαρίδες υπέρ ορισμένων από τα άλλα είδη οστρακοειδών.
Μια μελέτη που έγινε στο Πανεπιστήμιο της Νότιας Caroline έδειξε ότι οι ενήλικες που έτρωγαν τα οστρακοειδή, όπως γαρίδες, αστακοί, καβούρια και σε συχνή βάση δεν είχαν υψηλότερο κίνδυνο καρδιακής νόσου από τους ανθρώπους που έτρωγαν λίγα ή κανένα από αυτά τα τρόφιμα. Μια άλλη μικρή μελέτη έδειξε ότι κανένα από τα οστρακοειδή δοκιμαστεί προκαλούνται αυξημένα επίπεδα χοληστερόλης σε μία ομάδα δεκαοκτώ άνδρες. Μερικά από τα οστρακοειδή είχαν ακόμη θετικά οφέλη όσον αφορά τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων με την αύξηση των επιπέδων της HDL (καλή χοληστερόλη). Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η κατανάλωση οστρακοειδών είναι ασφαλές για τους ανθρώπους που προσπαθούν να μειώσουν το επίπεδο της χοληστερόλης τους, με εξαίρεση τις γαρίδες, δεδομένου ότι έχει τα υψηλότερα επίπεδα των φυσικών χοληστερόλης σε σχέση με άλλα οστρακοειδή. Μια άλλη μεγάλη μελέτη που εξέτασε πάνω από 13.000 μεσήλικες και ενήλικες μεγαλύτερης ηλικίας δεν βρήκαν καμία σχέση μεταξύ καρδιακών προσβολών και τρώγοντας όστρακα. Καλός
Πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι τα περισσότερα είδη οστρακόδερμων είναι μια καλή πηγή ωμέγα-3. Ειδικότερα, τα καβούρια, τα στρείδια και τα μύδια περιέχουν τόσο ωμέγα-3 και λίγο λάδι-πλούσια σε ψάρια. Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα συμβάλλουν στη μείωση του κινδύνου θρόμβωσης του αίματος και την πιθανότητα καρδιακής προσβολής ή εγκεφαλικού επεισοδίου, μείωση της αρτηριακής πίεσης και της χοληστερόλης, και είναι σημαντικά για την ανάπτυξη του εγκεφάλου, αμφιβληστροειδή, και στους άνδρες, σπέρμα. Οστρακοειδή είναι επίσης μια καλή πηγή σιδήρου, ψευδαργύρου, χαλκού και βιταμίνης Β-12.
Στις συστάσεις του, η Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία συνιστά ότι ένας ενήλικας δεν πρέπει να τρώνε περισσότερο από 60-70 γραμμάρια συνολικού λίπους ανά ημέρα. Μικρή ποσότητα των οστρακοειδών μπορεί εύκολα να χωρέσει σε αυτό το όριο. Ωστόσο, δεν πρέπει να τρώτε με συνέπεια περισσότερο από τη συνιστώμενη μερίδα. Εάν η διατροφή σας περιλαμβάνει ήδη υψηλή ποσότητα του κορεσμένου λίπους, τότε κρατήσει μακριά από τα οστρακοειδή, καθώς μπορεί να υπερβαίνει τη συνιστώμενη διαιτητική πρόσληψη λίπους.
Η κατανάλωση οστρακοειδών μπορεί να είναι μέρος μιας συνολικής καρδιά υγιεινής διατροφής, αλλά αν θέλουν να έχουν τα οστρακοειδή, βεβαιωθείτε ότι είναι στον ατμό, στη σχάρα, ψητό ή το πολύ σοταρισμένα και ποτέ τηγανιτά. Thi SIS επειδή το τηγάνισμα των ψαριών μπορεί να προσφέρει τριπλή το θερμιδικό περιεχόμενο και στείλτε το κορεσμένο λίπος και τα επίπεδα νατρίου στο στρατοσφαιρικό (και ανθυγιεινά) επίπεδα.
Σύνδεσμοι διαφημιζόμενωνΣχόλια
Αφήστε μια απάντηση














































